کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316302 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر از ویژگی های جدید گوگل اسیستنت

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار دیجیتالی گوگل

امکان گوش دادن به اخبار منتخب خوانده شده توسط گوگل اسیستنت

به گزارش سافت گذر، گوگل سال گذشته ویژگی به نام Your News Update را به گوگل اسیستنت آورد تا کاربران بتوانند به اخبار مورد علاقه شان گوش دهند. حالا این قابلیت از امروز به نرم افزار Google Podcasts آمده است.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار دیجیتالی گوگل

زمانی که شما از تب اکسپلور نرم افزار Podcast برای سرویس Your News Update ثبت نام می کنید، می توانید با توجه به علایق، تاریخچه جستجو، موقعیت مکانی و . . . به خبرهای مورد علاقه گوش دهید. گوگل ادعا کرده که با استفاده از سیستم های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی سرویس خبری خود، نحوه پخش صوتی اخبار را بهبود خواهد بخشید. لازم به ذکر است که این امکانات در سال 2018 توسعه یافتند. این ویژگی تمامی خبرهای داخلی و بین المللی را درون یک ستون قرار خواهد داد.

به علاوه، کاربران قادر خواهند بود پس از درخواست کردن از اسپیکر هوشمند Nest و با گفتن دستوراتی مانند play local news یا play news about (city) اخبار مورد علاقه شان را بشنوند. در ادامه متن خبرها به صورت صوتی پخش خواهد شد. گوگل می گوید که این ویژگی از صداهای طبیعی پشتیبانی خواهد کرد و روی کلمات به خصوص تکیه گذاری خواهد شد و لحن قرائت اخبار بسیار طبیعی تر خواهد بود.

میانبرهای شبیه سیری در گوگل اسیستنت

گوگل در حال عرضه یک ویژگی جدید به نام میانبرها برای گوگل اسیستنت است که از این نظر شباهت زیادی به Routines بیکسبی سامسونگ و Shortcuts سیری اپل دارد. این قابلیت باعث می شود تا کاربران بتوانند یک دستور را با یک فرمان صوتی هماهنگ کنند. برای مثال، با گفتن عبارت New Tweet می توان کاری کرد تا مستقیماً نرم افزار توییتر اجرا شود. در واقع در این ویژگی باید از کلمات کلیدی استفاده نماییم.

گوگل گوگل اسیستنت دستیار هوشمند گوگل دستیار صوتی گوگل دستیار دیجیتالی گوگل

درست مانند Shortcuts سیری، گوگل میانبرهایی از اپلیکیشن های بیشتر استفاده شده پیشنهاد خواهد داد. ضمن اینکه در یک تب به نام Your Shortcuts می توان به همه این میانبرها دسترسی داشت.

بزرگترین محدودیت بر سر راه این ویژگی آن است که نمی توان چندین میانبر را پشت سر هم تنظیم کرد و این میانبرها هم با برخی اپلیکیشن های خاص سازگاری خواهند داشت. به علاوه، در حال حاضر میانبرها نمی توانند درون نرم افزارها کاری را صورت دهند و فقط شما را به یک صفحه به خصوص از برنامه هدایت خواهند کرد. برای مثال، نمی توان با استفاده از میانبر تنظیم شده، به دنبال یک کلمه یا صفحه در اینستاگرام بگردید اما امکان باز کردن تب اکسپلور را خواهید داشت. ضمن اینکه توسعه دهندگان نرم افزارهای مقصد باید محصولاتشان را آپدیت کنند تا از این ویژگی بهره ببرند.

قابلیت میانبرهای گوگل اسیستنت به تدریج و از طریق آپدیت سروری در حال عرضه شدن می باشد بنابراین شما می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات این دستیار هوشمند بررسی کنید که به دستتان رسیده یا خیر. همچنین، از بخش Routines اپلیکیشن نیز می توان به میانبرها دسترسی داشت.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47597 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/06/13 تعداد مشاهده: 2337
سافت گذر